Re: epson stylus color 2 a sprawa polska

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Fri 17 May 1996 - 15:24:44 MET DST

At 11:42 AM 17-05-96 +0200, you wrote:
>chce kupic w vobisie drukarke epson stylus color 2 -- ale nie ma ona polskich
>liter....czy da sie z tym cos zrobic --- w stylu wymiana biosu (jak w
>komputerze) ???? i gdzie -- mieszkam we wroclawiu

Na jakim systemie pracujesz ze potrzebujesz polskie polskie czcionki
wbudowane w drukarke.

Bojownicy o sluszna sprawe. TYLKO PROSZE NIE ZACZYNAC WOJNY systemow ze DOS
jest gorszy od Unixa a w Windows to tylko kamieniem zeby powybijac wszystkie
szyby. To juz przerabialismy na tej grupie i wszyscy powinni juz wiedziec ze
najlepszy system to: ten na ktorym sie pracuje i lubi.

Ja mam Epson stylus 2 i drukuje polskie litery bez klopotow
Andrzej