Re: man'y z pod UNIXA

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 17 May 1996 - 18:12:04 MET DST

>man xxxx > plik
>a potem ftp pod dosa i ...

>.. trzeba tylko wyciac kody sterujace ansi. Program w C ktory to robi moge
>podeslac (raptem pare lini).

> Tomasz Slodkowicz Institute of Computer Science
> Jagiellonian University, Cracow, Poland
> e-mail: slodki_at_ii.uj.edu.pl
> www : http://www.uj.edu.pl/~slodki

Jestes pewien ze sa tam sekwencje sterujace ANSI ?
Ja wczoraj zagladalem do jednego z takich plikow i zobaczylem
ze te dwa atrybuty sa robione przez cofaniecursora i nadruk.
Ale moze sie myle bo sprawdzilem tylko jeden przyklad (krotki
zeby latwo wlazl przez modem) no i prawde mowiac robilem screen capture

rjz