Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Fri 17 May 1996 - 00:30:52 MET DST

On Thu, 16 May 1996 17:39:48 +0200, Tomasz Sokolski
<tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote:

>Przepraszam wszystkich za tak odlegla dygresje od tematu TV SAT.
>
>Ale,.... nie juz nie wytrzymam:
>
>gosciu !!!:
>
>"Ltd" tzn "Sp. z oo." a nie SA.
>A wiekszosc ludzi, torzy prowadza import lub export ( czyli placi
>podatki na tych, ktorzy z nich zyja a czasem i "serfuja po necie" za
>pieniadze podatnikow !!!! ) opisuje tak firme poniewaz SPOLKA Z
>OGRANICZONA ODPOWIEZIALNOSCIA nic nikomu na Zachodzie ani Wschodzie nie
>MOWI !!!!!
>
>Rgds
>TomekS

> [...]
Aha znaczy to tak bardziej europjsko ma brzmiec. Nie wiem jaki sens
jako ze liczy sie nawaz spolki a nie jaki tam jej status prawny. Nie
ci bedzie Ltd i nie ch ci bedzsie ze jestes Tom nie Tomasz bo robisz
interesy na zachodzie:))) Przyhodzi mi do glowy ze to szczegolnie
glupie ze nie masz poszanowani dla praw autorskich majac firme ktora z
cywilizowanym swiatem robi biznes.
Co do podatkow to jak bys sie przyjrzal pisze z domeny .com co oznacza
comrecjalnego providera w USA wiec raczej twoje podatki mi internetu
nie zafundowaly a raczej odwrotnie......

__Slawek Duchnowski