Re: CPM -> DOS

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 17 May 1996 - 03:06:37 MET DST

On Thu, 16 May 1996 14:10:19 +0200 you wrote:

>W zwiazku z tym ze zmuszony jestem pracowac z PC z CPM (archaiczne
>urzadzenie pomiarowe) poszukuje programu ktory pozwolilby mi odczytac
>dyskietek zapisana w CPM pod DOS.
>Czy ktos nie widzial czegos takiego?

sam kiedys napisalem cos takiego:
dosdir, dostype, dosdel, dosput, dosget na CP/Mie dla dyskietek DOS
cmpdir, cpmtype, cpmdel, cpmget, cpmput na DOSie dla dyskietek CP/M

mam w moim archivum pare setek dyskietek 5.25 ze starym oprogramowaniem,
jesli nikt CI nie podrzuci adresu ftp skad mozna sciagnac takie oprogramowanie
to postaram sie znalezc u siebie [niestety katalog dyskietek mi wcielo
wraz z "padem" HD wiec wolalbym uniknac (recznego) przeszukiwania].

Grego