RE: Blad... niewazna instrukcja [windoze]

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 17 May 1996 - 07:57:22 MET DST

Czesc,

>czy ktos nie wie co moze byc przyczyna ustawicznie pojawiajacych sie bledow w
>windoze 3.11 - "...niewzana insrukcja...". Zaczely mnie nawiedzac po
>zainstalowaniu CD-ROMa Aztech x6. Grzebalem po setupie, ale nic nie pomaga.>
>
>Bede wdzieczny za sugestie i porady.
>Pozdrowienia
>
>Pawel Gluszynski

Ja sie na tym nie znam ale .....
Czesc oprogramowania do CDromow i odgrywarek jest pisana w pseudojezyku
programowania zwanym nie wiadomo dlaczego Visual Basic.
To typowe zachowanie tego jezyka przy programach, ktore pelnia role
driverow a komus nie chcialo sie pisac w kodzie.
rjz
PS Moze ktos ma lepsze pomysly. Ciekawe czy na tej liscie jest ktos
     kto pisal "blisko sprzetu" w VB ?