Re: Jak podlaczyc monitor SUN do PC ?

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 17:10:04 MET DST

Tomasz Blazej (tomb_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Mam monitor Sun 17" i mam problem z jego podlaczeniem do PC. Ma on
: niestandardowa wtyczke SVGA. Czy ktos zna moze rozklad pin w tej wtyczce ?
: Z instrukcji wynika, ze jest to klasyczny analog, wiec wychodzi na to, ze po
: zmianie wtyczki powinno tu hulac z PC bez problemu.

ja mam przejsciowke sun -> monitor PC, z tego co pamietam byla kupiona w firmie
polspark w w-wie, moge to sprawdzic dokladnie jutro w firmie, zobacz
www.polspark.waw.pl i spytaj sie ich mailem.

-adam