Re: Sound Blaster i Vibra

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 15:56:27 MET DST

Waldemar Sadkowski (c52960ws_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl) wrote:

> Szczerze odradzam wszelkie produkty "w 100% kompatybilne" z Sound=20
> Blasterem. Je=BFeli kompatybilnosc jest dla Ciebie waznym kryterium, to=20
> warto dodac pare zlotych i kupic orginal. Przemawia przeze mnie kilka=20
> miesiecy doswiadczen z roznymi klonami.
> =09=09=09=09=09Pozdrawiam=20

Akurat Vibra jest niezla kopia SB 16, wszystkie programy jakie testowalem
na karcie z tym chipem rozpoznawaly ja prawidlowo. Poza tym jest tania
i coraz czesciej pojawia sie jako dodatek do plyt glownych i kart SVGA.
Po dokupieniu GUS-a ACE otrzymuje sie calkiem niezla kombinacje
nadajaca sie i do grania i do sluchania MID-ow bez wstretu.

Tomek

--
Tomasz Finke
tom_at_ict.pwr.wroc.pl