Re: PC a siec i drukarka

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 12:38:07 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

> Moj kolega ma nieszczescie miec tylko 386 DX iles: po zainstalowaniu
> Widows for Workgroups i w tym wspoldzielenia dyskow, drukowanie 1 strony
> na plujce HP600 trwa mniej wiecej 5 minut (zwykly tekst z Worda)
> albo 10 minut i wiecej dla rysunkow Corela.
Pytanie zasadnicze: jaka czesc tego czasu idzie na opracowanie tego
wydruku, a ile na sam wydruk ?
Jak odczuwalne jest tutaj usieciowienie drukarki ?

> Wszystkim radze: Jak nie macie 486DX4 labo lepiej i do tego 8MB RAM
> to NIE INSTALUJCIE wspoldzielenia dyskow i drukarek.
Chyba zartujesz, komputer do ktorego jest drukarka podpieta w
wiekszosci wypadkow nie odczuje nawet tego, ze ktos drukuje. Zysk na
wygodzie jest tu _o_wiele_ wiekszy niz potencjalne spowolnienie pracy.
U siebie mam 386 SX 25MHz, do ktorego jest podlaczony HP LJ III
i udostepniony sieciowo. Osoba pracujaca na tym stanowisku zauwaza
tylko, ze z drukarki zaczynaja sie wysuwac zadrukowane strony. Nic
wiecej.
Dalszy komentarz wycialem zaraz po napisaniu, zeby nie byc posadzony
o obrazanie.

Simon