Re: PC a siec

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 12:25:59 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

> Ja sie tam nie znam na tych sieciach ale ......
> w protokole TCP/IP stosunek dlugosci naglowka pakietu do dlugosci
> danych jest duzo mniej korzystny niz NetBEUI a tymbardziej gorszy
> od IPX

> Stad wniosek, ze TCP/IP dla drukarki bedzie chodzilo wolniej
> (przy tej samej przepustowosci kanalu) niz dla IPX.

> Holmes
Co przy szybkosci druku jest rzeczywiscie bardzo wazne ;->
Bez przesady, prosze, moze i rzeczywiscie wolniej, ale nie wiecej
niz 1% (sadze, ze duzo mniej niz 1%), szczegolnie biorac pod uwage, ze
to windoze, czyli brak _prawdziwej_ wspolbieznosci oraz duze narzuty
czasowe na opracowanie wydruku przed puszczeniem danych na drukarke.

Simon