karta video

Autor: Robert Feter (fecio_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 12:49:15 MET DST

hej!
zwracam sie do was szanowni koledze,abyscie odpowiedzielli mi na
pare pytan ktore spedzaja mi sen z oczu.
a wiec chcialbym kupic karte video,ktora miala by mozliwosc
przedewszystkim zrzucania animacji na magnetowid
dobrze by bylo gdyby mozna tez wrzucic jakas sekwencje z magnetowidu
 na komputer obrobic ja i ponownie nagrac na kasete
nigdzie nie moge sie dowiedzie o nazwy takich kart,
gdzie bym je mogl kupic i za ile
potrzebuje takiej karty przedewszystkim do robienia czolowek
na kasetach
z gory dziekuje za cenne wskazowki i odpowiedzi