Re: GUS+AVI

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 12:24:20 MET DST

Drewniak M. wrote:

> Czesc, pozdrawiam wszystkich.
>
> Mam problem z M$ Video for Windoze i Primax Ultrasound.
>
> Probuje odegrac przez MCI pliki *.avi w malym okienku W 3.11.
> Mam Pentium75+S3+16MB, czytam z HDD.
> Nie slysze dzwieku, choc mam Primax GUS klon 512kB.
> Wszystko, co dzwiekowe okej: MCI Sound, MCI Midi, itd.
> Tylko ten durny *avi.
> Majac 386 zwalalem wszystko na niego, ale na P75 bez zmian.
> Probowalem kombinowac z DMA, IRQ i portem, ale nic.
> Mam tez kompakt (atapi+mscdex) ale podlaczony do EIDE, a nie do
> karty dzwiekowej. Czy to z nim sie moze gryzc?

> [...]

Nie slyszysz dzwieku wcale?
Ja mialem problem z rwaniem sie dzwieku. Wystarczylo ZMNIEJSZYC jakies
tam bufory w driverze do 512 B i zrobic je na FIXED ( moze nie wyrazam
sie dostatecznie jasno, ale komputer+GUS mam w domu, czyli kawalek
stad).
Sprobuj takiego numeru: w trakcie odtwarzania avi zrob pauze i po chwili
pusc dalej.
I jeszcze jedno: cholernie wolny serwer http://www.gravis.com/files/pc/
Jak juz (w ciezkim swirze zciagniesz stamtad nowe drivery - przeslij je
do mnie! TYLKO NIE NA LISTE !!! Tu czekaja na Ciebie NetPurysci i
Netykieta. ;))))