Re: Szlifowanie Am486 DX/40

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 11:30:19 MET DST

> From: "Dominika Dziedzic" <DOMINO_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl>
> Subject: Re: Szlifowanie Am486 DX/40

Osobiscie pracuje na 486SX25 z zegarem 40Mhz z dolaczonym wiatrakiem
i biega ze ho ho a temperatura utrzymuje sie nizsza niz bez wiatraka
na 25 Mhz. Biega to juz tak 3 latka.
W Robocie moj 486DX66 biega na 80 i tez bez jakichkolwiek klopotow.
Wykonalem tez probe na 100 Mhz i tez poszedl ale zaniechalem bo balem
sie ze padnie wiec pozostawilem 80!.
 Jeden raz mialem tylko przypadek, ze sie wieszal bo
szelka przyblokowala wiatrak i widocznie dopadla go goraczka.
Po odblokowaniu wiatraka biega bez problemow 2-gi rok.
P.S.
  W obu przypadkach to procesory INTEL !!.
  Zalecam proby ;-)
  Powodzenia