Re: Warp mnie nie lubi...

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 19:42:39 MET DST

formatc_at_bevy@hsn.com.pl wrote:
[...]
: >ale w oknie DOSowym jest jakis pokrecony uklad klawiatury,
: ># zamiast / a / w ogole nie ma, wiec nie mozna napisac sciezki...
: >Jak to odkrecic?
: Bardzo prosto nalezy wybrak country Poland i keyboard USA, w Selective Install
: ew. zainstalowac PL-KBD v 2.0.
: To co masz w tej chwili to keyboard U.K. , jest to domyslne ustawienie
: w wersji International.
Dziekuje wszyskim za porady, troche mi lepiej juz idzie, (moge napisac
sciezke w DOSie :->) choc pewne problemy na mnie wisza, mianowicie
ten Warp mial w sobie Windowsy, zainstalowal je (dzialaja, ale sa "gole")
w grupie Win zainstalowal kilka istniejacych wczesniej aplikacji
(Word,Corel,z partycji C:) ale nie dzialaja (brakuje im DLLi itp), moze
to kwestia braku sciezek w autoexecu, czy jest mozliwosc jakiegos
bezbolesnego przeinstalowania tych aplikacji pod warpowe windowsy?
Acha, na C: mam Win3.1 PL, w oknie DOSowym rzeczywiscie nie chca
chodzic (nie pasuje im jakis FIXMGR.DLL) ale jak zrobie win :
to jest OK, zwlaszcza po zmianie klawiatury z brytyjskiej na
normalna ;-)
Pozdrawiam wszystkich -
MC