ODP: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.complex.com.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:15:13 MET DST

>Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) napisal:
>: Hej,

>: Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
>: fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
>: Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
>: sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...

>..Ale chyba nie bedziesz zadowolony, gdy przypadkowo kupisz np.
>buty ADIDAS pochodzace z wytworni w jakiejs pipidowce ?
> [...]

Jezeli kupuje ADIDAS-y to tylko w sklepie firmowym a nie na bazarach
czy w jakiejs innej norze. Natomiast jesli kupie buty z jakiejs "pipidowki"
to nie bede narzekal jesli beda dobre.
Podobnie jak z softem tak i z butami najwazniejsze jest to czy sa dobre.
Firma produkujaca ma mniejsze znaczenie.
Jeszcze jedno kupujac buty z "pipidowki" kupie je sporo taniej i nawet
jesli zniszcza sie dwa razy szybciej to za pieniadze jakie wydalbym
na oryginalne ADIDAS-y kupilbym cztery pary "pipidowek"

Andrzej
andrzejp_at_complex.com.pl