Re: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 05:31:18 MET DST

On 14 May 1996 23:52:18 +0200, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz
Tech.Univ. Poland) wrote:

> Natomiast jesli sie to robi na wlasne potrzeby to nie narusza to praw
> Copyright. Oczywiscie jesli sie posiada legalnie kupiony egzemplarz
> powielanego dziela. Obejmuje to takze kopiowanie dla celow edukacyjnych.

>Wniosek: skopiowanie legalnie posiadanej karty satelitarnej moze byc
> legalne ???
>

> Program satelitarny SKY nie jest tajemnica panstwowa wiec jego
> dekodowanie nie jest nielegalne.
> Odtwarzanie programu SKY publicznie jest nielegalne.
>
> Zrobienie sobie karty dekodera jest legalne.
>
> Sprzedaz takiej karty jest nielegalne na terenie Polski
> [...]
Jak sobie chcesz, niewierze ze taki jest duch ustawy choc nie mam zaufanie doi
jakosci aktow prawnych wydawanych przez aktualny sejm. Wszytsko sie sprowadza ze
w Anglii i w USA istnieje zasada swietosci prywatnej wlasnosci. Czyli nie twoje
- nie dotykaj! To nas dzieli od barbazyncow. Nikogo slowa nie przekonaja ale
jesli kradniesz to chociaz miej swiadomosc tego co robisz.
 Nie mydl sobie oczu. Jesli SKY nie sprzedaje swojego programu poza UK i
Irlandia to jego prawo. Nie oznacza ze kazdemu wolno to rozkodowac. Jesli Polska
bedzie krajem gdzie nie szanuje sie copyrights to jej to tylko zaszkodzi. Tu
nie ma glosu ludu tu jest wlasnosc, jasne? Ktos zaplacil za copyrights na filmy
ktos zrobil programming a ty chcesz to za darmo, to jest fair? Nikt NIE ma
obowiaku ci produktu szprzedac. Nie daje ci to prawa wlamywac sie do sklepu.

__Slawek Duchnowski