Re: Podkrecanie Am5x86

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 20:31:18 MET DST

>pierwszy raz slysze o plycie vlb, na ktorej dwa urzadzenia
>sa w stanie pracowac przy 50MHz
>bo chyba o to Ci chodzilo?
>do tej pory zawsze slyszalem ze 2 urzadzenia na vlb
>chodza przy max 40, a dla 3ech trzeba zejsc do 33.

mity, mity, mity... swego czasu mialem u siebie na standardowej plycie vlb
przy 50MHz dwie karty vlb... w asusku hdc siedzi na plycie, ale generalnie
niewiele to zmienia. wniosek: dla porzadnych kart, porzadnych plyt 50MHz
to nie jest jakas magiczna wartosc nie do osiagniecia. chodzi i to calkiem
ladnie, nie mowiac o predkosci, ktora jest WYRAZNIE lepsza niz w przypadku
PCI...

karpio

ps. nie musze wspominac, ze zaden cirrus logic, trident, miro etc, etc nie
wytrzymaja 50MHz na vlb... nawet przy jednej karcie rzadko udawalo sie je
zmusic do pracy ;) ale jak juz wielokrotnie wspominalem, ja nie mam
pieniedzy, by oszczedzac kupujac tanie podzespoly.