Re: Statystyka ludu

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 19:17:56 MET DST

Witold Przygoda (ufprzygo_at_kinga.cyf-kr.edu.pl) wrote:
: czy gdzies na sieci mozna znalezc albo moze ktos sie orientuje ogolnie
: ile osob w Polsce jest w internecie, ile z nich ma dostep do WWW, ile
: do e-mail, profil zawodowy/wyksztalceniowy itd. itd.
Ja rowniez jestem zainteresowany powyzszymi informacjami (i to z podobnych
przyczyn) :-)
Pozdrawiam

--
-- Artur 'Czesiu' Czechowski   finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for PGP key
-- http://student.uci.agh.edu.pl/~arturcz/                 e-mail: Czesiu_at_irc.pl