Re: Przegladarki do Acada

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 17:28:02 MET DST

>1. Poszukuje przegladarek do Acad
>2. Potrzebny mi jest opis formatu plikow zapisywanych przez Acad, zeby zrobic
> samemu przegladarke
> ZA WSZELKO POMOC Z GORY DZIEKUJE.
> moj email: sztukows_at_andante.ae.katowice.pl

Wlacz sobie Netscape, i poszukaj w Altavista albo gdzi chcesz
slowa kluczowe acadview, viewer, ACAD

w ciagu pol minuty da ci dziesiatki odwolan:
nie chce mi sie przepisywac calej sciezki ale mnie jako pierwsze
pokazalo: acadview 696kB .... itd.
Mozesz tez zapuscic Archie : mnie pokazalo
NCTUCCCA.edu.pl /vendoes/Symantec/windows/xtree
plik acadview.zip 697kB

Ale dzisiaj ci nie radze szukac bo antena satelitarna w NASK
jest powaznie uszkodzona i caly ruch idzie przez Wieden.