RE & Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa - mouse.zip (1/1)

Autor: Krzysztof Waskiewicz (krisabc_at_ternet.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 11:38:03 MET DST

At 10:27 14/5/96 +0200, Mirek Nowakowski wrote:

>[CIACH]
>
>Chlopie! Opamietaj sie! Ile osob jest na liscie pecet? Ile pytalo o ten
>program? Toz przeciez sam rozum dyktuje, ze takich rzeczy nie wysyla sie
>na liste, a prywatnym mailem! Ile mozna prosic? Wczoraj podawalem adres
>na gopher.pg.gda.pl, gdzie mozna sobie poczytac o netykiecie! I co?
>Grochem o sciane? Przeciez mozna miec klapki na oczach o rozstawie nieco
>wiekszym niz przekatna monitora :-(( A przede wszyskim myslec! Myslenie
>nie boli!

Moze pana >rracin_at_sgh.waw.pl (Radetzky)< wlasnie boli?!

>Bez OSciskow
>Mirek Nowakowski

Pozwole sobie dodac, ze nie wszyscy czytajacy te liste maja internet w
firmie, czesc z nas (w tym i ja) ma konto prywatne i na prywatnym nr.telefonu.
Wiec takie dolaczanie programow na CHAMA bije bezposrednio w nasze prywatne
zasoby finnsowe. Ile osob zrezygnuje z prywatnego dostepu z internetu przez
takich jak pan >rracin_at_sgh.waw.pl (Radetzky)< ?

Szanujmy swoj czas i swoje pieniadze!

"Zmilowania prosze, zmilowania"

_/ Krzysztof Waskiewicz _/
_/ E-mail: krisabc_at_ternet.pl _/