Jak zabezpieczyc system przed glupota uzytkownika?

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_IBBRAIN.IBB.WAW.PL)
Data: Tue 14 May 1996 - 11:19:38 MET DST

 Przez dwa miesiace dochodzilem do przekonania, ze Windows 95 jest jak
 "idoten camera" - latwy w uzyciu i trudny do zepsucia. Niestety udalo mi
 sie trwale zawiesic GUI (zmuszajac W95 do instalacji aplikacji sieciowych
 na komputerze bez karty sieciowej) i bede musial reinstalowac system.

  Prosze napiszcie mi jak moge najtaniej zabezpieczyc sie na przyszlosc
 przed glupota wlasna i innych. Np.: Czy moge zrobic na innej partycji
 backup systemu nowa wersja programu backup?

 Piotr

 piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl