RE: Medina killer ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 08:27:40 MET DST

>DzienDobryWieczor
>Nie lubie poniedzialkow, a szczegolnie 13.
>Dzis bowiem trafilo mi stacje robocza z dwoma dyskami.
>Stacja startuje z BOOTPROMA pod NW3.11 ( i cale szczescie)
>Przestala widziec swoje dwa dyski twarde. (o starcie z nich nie wspomne).
>Tablice partycji dyskow zamienione na spacje.
>Wsrod innych krzaczkow z na poczatku 0 strony 0 sciezki 1 cylinder
>widoczny jest napis 'Medina killer ... (c)leader 1996'.
>Tablica FAT tez jakby lekko sie nie zgadzala :-)

>Czy ktos rozpoznaje takiego mutanta ?

Poszukaj w Internecie. slowa kluczowe to:
  DataFellows, Medina, virus, killer,

Znajdziesz chyba opis na stronach ludzi wspomagajacych F-PROTa
Mja zawsze najnowsze wiadomosci. Niestety niektore strony maja
zablokowane (np do WereWolf Variant.1501.B )

>Pozdrawiam
>Roman Owoc
Wspolczuje
Romuald Zylla

PS a propos 13, mnie dzisiaj jakis student wycial MSDOS.SYS i IO.SYS
w pracowni studenckiej, ale po A:sys C: wszystko wrocilo do normy.