Re: Problemy z ZOOM VFP 14.4 VOICE (ostrzezenie)

Autor: Jan Peszko (jpesz_at_ip.krakow.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 21:24:11 MET DST

Krzysztof Nowacki <knowacki_at_sun2.atr.bydgoszcz.pl> naskrobal byl:

> Mam klopot z moim modemem, a wlasciwie z seria (trzech) modemow - wewnetrzny ZOOM VFP 14.4 z
>VOICEM!
>(...)

Tez mialem takie problemy i jeszcze w tym samym dniu odnioslem go do
sklepu. Gdy z serwisantem sprawdzilismy inne egzemplarze z polki
okazalo sie, ze ze wszystkimi sa te same numery. W zwiazku z tym
zrezygnowalem z niego, zacisnalem zeby (i portfel) i kupilem ZyXELa
Elite - od tej pory wszystkie moje problemy skonczyly sie.

Pozdrawiam cieplo

Janek

Jan Peszko, MD,PhD. E-mail: jpesz_at_ip.krakow.pl
Krakow, Poland http://www.ip.krakow.pl/~jpesz