Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 05:45:15 MET DST

Rafal Rauchflaisz wrote:

> Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl) wrote:
> : A moze ma wylaczany internal cache (jak go wylacze to Pentium 100
> : wyciaga na si ok 30 (normalnie 317)
>
> Internal cache jest wlaczony.

Sluchaj, to sa wyniki mojego domowego komputera: (HOT-433 z AMD DX4/100)
(SI 8.0) :

1. Obydwa cache wylaczone: - 10
2. Wlaczony tylko internal: - 96
3. Internal+external Wri-Thr - 96 !!!
4. Internal+external Wri-Back - 197

Jak pamietasz pisalem, ze w poprzednio badanym DX25 moglem sobie do woli
zmieniac ustawienia cache w BIOS-ie, a wynik SI zostawal taki sam - 53.
Stad wniosek, ze w tym komputerze cache jest wlaczony niezaleznie od tego,
co ustawie w Biosie !!!. Kto slyszal o czym takim ? 8-O . Moze to
'jumperkologia' ?
Podejrzewam, ze u Ciebie jest podobnie, tylko cache jest WYLACZONY
(albo rzeczywiscie walniete CPU)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl