Re: Pentium x3

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 19:41:56 MET DST

alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl (Aleksander Cianciara) wrote:

>Tez chcialbym wiedziec.

chyba jedyna metoda to kupno procesora z tzw. certyfikatem.
od razu fabrycznie jest do niego przyklejony radiator, z porzadnym wentylatorem
osadzonym na jakiejs tam kulce a nie panewce ktora zaczyna wyc po kilku
godzinach pracy.

>??

raczej sortowanie procesorow wychodzacych z tej samej tasmy. mierza
ktory ile wytrzyma :))

>Odpowiedz brzmi TAK. Jest tylko male ale...
>Mam P100 od stycznia i dopoki byla zima (czyt. bylo chlodno w domu )
>to wszystko bylo OK. Jednak od jakis 3 tyg. komputer zaczal sie
>straszliwie wieszac (>2 razy dziennie). Przestawilem na 100 i chodzi
>cacy. Wnioski sam wyciagnij.
>Acha jak sie skonczy lato to znowu go przestawie na 120.
>

>Pozdrawiam
>Alex

a mi dzis komputer zwariowal w samo poludnie. powiesil sie raz,
ale za to porzadnie. po restarcie wszystkie literki mialem popodkreslane.
dalem mu odpoczac na 5 minut, ufff. wrocil do normy :)