Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 16:53:30 MET DST

On Mon, 13 May 1996, Rafal Rauchflaisz wrote:

> Witam wszystkich,
> Mam mala prosbke, czy posiadacze 486 SX 33 moga napisac jaki CPU index
> wg Sysinfo z NU posiadaja ich komputery. U mojego kolesia wynosi 16,9 !!!
> To moj 386 DX 40 ma 40,9 ! W pierwszej chwili myslalem, ze ma wylaczone
> Turbo, ale nie. Pewnie ma walniety CPU.
>
> Rafal
> --
Juz nie mam,ale mialem i jezeli dobrze pamietam to albo piedziesiat
pare albo siedemdziesiat :) raczej to pierwsze.
A wcale nie musi miec wadliwego CPU, tylko moze mie miec drugiego cache
(OPTIMUS ?...), chociaz to tez wada.
A moze ma wylaczany internal cache (jak go wylacze to Pentium 100
wyciaga na si ok 30 (normalnie 317)
Tomek