Re: crack do rara

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 16:31:51 MET DST

On Mon, 13 May 1996, Wojtek Piecek wrote:

> To juz jest maksymalne hamstwo. Czy naprawde bedziemy popierac hakerstwo
> na tej liscie? Ja jestem temu przeciwny i o ile dlugo sie powstrzymywalem
> to wlasnie teraz mam dosc.

Calkowicie popieram Wojtka (moze z wyjatkiem ortografii ;-) )! A przy
okazji, to co sie na tej liscie wyprawia od kilkunastu dni to istna
zgroza! Cytowane dziesiatki wierszy z kilku kolejnych listow, a na koniec
wiersz czy dwa wlasnych wypocin, niewycinane sigi z cytowanych listow,
wysylanie na liste programow, ktore interesuja jedna czy dwie osoby -
mozna by to mnozyc i mnozyc. Proponuje skonczyc te watki, przeniesc je do
prywatnej korespondencji, a przede wszystkim przeczytac sobie troche na
temat netykiety. Najblizsze mnie zrodlo to gopher.pg.gda.pl,
Dokumenty/for_beginners/etykieta.pl. Pozytywne skutki w postaci mniej
zatkanych laczy odczujemy wszyscy.

OSciski!
Mirek Nowakowski