Re: bookmarks w netscape na innym dysku?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 15:40:30 MET DST

Robert Mizinski wrote:

> Czesc,
> Jak zrobic, zeby plik bookmarks z netscape byl w innym katalogu i na
> innym dysku niz domyslny? Kiedys mi sie to samo zrobilo, kiedy
> instalowalem nowego netscapa na innym miejscu niz mialem starego, ale
> mi zginelo i nie moge odtworzyc. Robert.

Nie wiem o jakim systemie piszesz. Jesli przypadkiem o Win95 to w Registry
(tzn. wywolujesz regedit i jedziesz do
/hkey_users/Twoj_Login/software/Netscape/Netscape Navigator/Bookmark List
i zmienasz "Bookmark Location". Proste? :)

Powodzenia
JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland