Re: TV-Sat Crack

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 15:03:48 MET DST

Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl) wrote:
: > >Reasumujac byloby dobrze zajac sie teamtem ... chociazby dlatego , ze sa
: > >w Polsce ludzie, ktorzy chcieliby ogladac SKY a NIE MAJA TAKIEJ
: > >MOZLIWOSCI !!!!! poniewaz SKY "olewa" wszystkich klientow poza UK i
: > >IRLANDIA. Najzwyczajniej w swiecie nie ma szansy kupienia legalnej
: > >karty.
: >
: nie mam na mysli tego, ze akurat SKY uparl sie i niechce nam ( Polakom )
: sprzedawac kart ... wiem dobrze, ze chodzi tu o kwestie licenji ( a
: raczej ich kosztu w zaleznosci od ilosci odbiorcow ).

I chyba dokladnie o to chodzi?

: Chodzi o to, ze nie ma szans ogladania SKY ( przy pomocy karty SKY ) w
: Polsce. Chetnych jest na pewno wielu.

Szansa jest - znajomy w GB.
: Dlatego mysle,ze nie bedzie niczym "zdroznym" crackoeac te karte ( jak
: to robia np. Niemcy ) ???

Jasne - jak ktos Ci nie chce czegos sprzedac, to uwazasz, ze mozesz mu to
ukrasc?

Jarek.