Re: Poszukiwany crack do PlugIn-a

Autor: Jan Krawczyk (krawczyk_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 12:12:18 MET DST

Jacek Wojaczynski (jacekwoj_at_capella.ae.poznan.pl) wrote:

> Czesc!

> Szukam cracka do PlugIn-a 2.60 for Windows, jesli ktokolwiek ma cos
> takiego, albo wie gdzie mozna to znalesc to prosze o maile (do mnie albo
> na liste)

> z gory dziekuje... :)

> Jacek

Usuniecie z pliku PLUGIN.INI linii 'xt21=1' powoduje, ze zamiast czekac
trzeba przycisnac jedno wiecej OK. Ja mam alias, ktory uruchamia batch,
w ktorym usuwam te linie (korzystajac z SEDa), a potem startuje win.com.

                       Janek

--
Jan Krawczyk
Institute of Nuclear Physics                    krawczyk_at_b-site.ifj.edu.pl