Re: WP for Linux

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sun 12 May 1996 - 16:25:06 MET DST

czar_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl (Bartlomiej Czardybon) wrote:

> Powiedz mi w ktorym momencie mojego lisru napisalem ze prawa
>autorskie to WP naleza do Caldery....

Z twojego listu wynikalo bardziej, ze "calosc" WP nalezy do Caldery.
Jako, ze tak nie jest uwazalem za wazne, aby to dopowiedziec.
Osobiscie wolalbym, aby rzeczywiscie "caly" WP nalezal do Caldery.
Caldera mialby wowczasz (IMHO) wieksze mozliwosci rozbudowy/zmian.

> Na ta liste nie oplaca sie wysylac odpowiedzi bo kazdy pisze co wie
>i nic z tego nie wynika, sztuczny ruch. Gdyby kazdy wysylal TYLKO
>rzeczowe odpowiedzi to kazdy by na tym zyskal majac mniej do kasowania z
>skrzynki pocztowej ....

Pamietaj, ze czasami nawet malo znaczace wskazowki, moga pomoc Ci
w rozwiazaniu problemu. A poza tym, jak Ci sie nie podoba film
to wylacz telewizor ...

Rafal