Re: TV-Sat Crack

Autor: Mariusz Czarnasiak (alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 21:39:21 MET DST

> eeeeeeee... Uwierze jak sam zobacze (tuner spalony za silnym sygnalem
> z satelity).Witam wszystkich

Musze nareszcie wytlumaczyc zasade odbioru pirackiego TV

Odpiuje na tym liscie bo nie posiadam oryginalu ale jak przeczytalem to u gury to sie polozylem na ziemie i
przez 15 minut nie moglem ze smiechu wstac!!! Takie zeczy jak opisuje ktos ze co jakis czas satelita wypuszcza
silny sygnal i jak napotka karte piracka to spali sygnal moze sie tylko zdarzyc w filmach s-f np. SUPERMEN ale
nie dzisiaj. Droga satelitarna mozna tylko uniewarznic karte ale tylko oryginalna, musi ona posiadac swoj numer
zapisany na eepromie. Po wyslaniu odpowiedniego sygnalu z numerem dekoder identyfikuje ja z karta i wgrywa
odpowiednie smieci w celu uniewaznienia jej. Natomiast jak ktos pisze ze satelita zwiekrza sygnal zeby spalic
tiunery piratom to juz zdziepko przesadzil, przeciez nadawca telewizyjny ot chocby FILMNET nie ma nic wspolnego
z satelita, nie moze zwiekrzyc mocy transponderow a gdyby nawet to przeciez czym silniejszy sygnal tym lepiej
dla odbiorcow. ALe - gdyby tak sie stalo i faktycznie spalilby sie tiuner to czy niemogl bys podac do sadu
nadawce ??? Przeciez nawet niedawno bylo tak ze telewizja pornograficzna RV uniewaznila czesc kart gdyz byly
one pirackie mimo ze rozprowadzane przez legalnych dilerow i wygladaly jak oryginaly wiec taki nabywca nie
wiedzial ze kozysta z karty pirackiej i co mial mu sie spalic tiuner??
Ale na zakonczenie jeszcze jedna historia, moglo sie tak zdarzyc ze koles kozystal z emulatora dla PC i poszedl
mu dekoder. Jest to mozliwe (juz u siebie w firmie mialem taka historie) poprostu jest to elektronika
kompiter-karta-dekoder-tiuner i ruznica napiec,mas. Przed przystopieniem do podlaczania nalezy wszystko uziemic
a potem podlanczac.
Wiec nie ma mozliwosci spalenia tiunera z powodu pirackiej karty.

          Satellite ALFSAT BBS tel.+48-71-149377 ( 24.00 - 8.00 )
                                           @||@
    e-mail alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl       (oo)      FIDO 2:482\33.75