Szukam 23 dysku instalacyjnego do WIN-95

Autor: Jan Peszko (jpesz_at_ip.krakow.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 17:49:17 MET DST

Czy bylby ktos tak uprzejmy i podeslal na moj e-mailowy adres 23 dysk
instalacyjny z Office for Win95. Wczoraj kupilem pakiet
Office-Professional wraz z Pentium166 i okazalo sie ze dysk jest nie
do odczytania - (bledy nosnika). Powiedziano mi, ze musze reklamowac
caly pakiet. Nie wymienia mi w sklepie gdyz byl specjalnie sprowadzany
dla mojego zestawu i innych nie maja. Reklamacja potrwa pare dni
(tygodni?), a Microsoft Poland nie przesle jednego pliku przez
internet z Warszawy do Krakowa - nie wiadomo dlaczego. Mam
licencjonowany towar, a innym i tak jeden plik wyrwany z calosci sie
nie przyda. Tak wiec jakby komus z was nie sprawilo to zbytniego
klopotu to oczekuje na przesylke

pozdrawiam cieplo