Re: WP for Linux

Autor: Bartlomiej Czardybon (czar_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 18:36:31 MET DST

On Fri, 10 May 1996, Marian Klekota wrote:

> Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de) wrote:
> : Zajzyj na ftp.caldera.com. Moze znajdziesz tam jakies demo.
> : Albo ftp.novell.com, to w koncu do nich nalezy WP ?
>
> he he juz nie ... ostatno czytalem radosna wiesc ze WP kupila firma Corel
> Corp.
>
> WP zaczyna mi sie kojarzyc ze zbukiem ... zaczyna wedrowac po roznych
> korporacjach i nic z tego nie winika.
>
> Szerze watpie aby WP zadziwil nas czymkolwiek ( no chyba ze tak jak ostanio
> - najwolniejszy o nawyzszych wymaganiach procesor tekstu ( 8 MB RAM to za
> malo aby dobrze sie ruszal ).
        WP pod Linuxa NA PEWNO produkuje Caldera, jesli juz go wypuscili
to jest to - jak moze nie zauwazyles jedyny, kojrzacy sie normalnemu
uzytkownikowi z procesorem textu procesor tekstu pod Linuxa.
        Nie powiedzialem tutaj ze pod Linuxem nie da sie wogole skladac
tekstu: jest swietny LyX ktory generuje zrodlo w LaTeXie, ale szczerze
mowiac nie da sie go (LyXa) porownac pod wzgledem latwosci uzyskiwanaia
laborek z Wordem czy WP.

Rowniez,
Bartlomiej Czardybon
Silesian Technical University - Faculty of Computer Science