Re: Tseng ET4000

Autor: Piotr Walaszczyk (piotrwk_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 01:13:10 MET DST

Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl) wrote:
> : Czesc,

> : gdzie moge znalezc drivery do Win 3.1 do w/w karty ????

> zalezy od producenta, ja mam diamond speedstar z tym ukladem i drivery byly
> na www.diamondmm.com

> -adam

Sprobuj na mirrorach, na dowolnym serwerze. Ja je znalazlem jakies 3m-ce temu,
ale nie pamietam juz gdzie, jak Ci zabraknie pomyslow to wejdz na jakis
serwer szukajacy (Lycos, Yahoo, AltaVista) i kaz mu poszukac hasla et4000 -
powinno poskutkowac - najwyzej stracisz pare godzin przeszukujac wszystkie
odpowiedzi :(
W gescie rozpaczy zamail'uj do mnie to jakos sie to postaramy przepchac przez siec (prawie 2MB).

--