Re: Win95 i siec

Autor: Piotr Malicki (bain_at_ternet.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 12:43:14 MET DST

> To NAPRAWDE bylo powaznie. Natomiast nie udalo mi sie zmusic W95 zeby
> udostepnily modem jako faks sieciowy, a co dopiero modem.
> RK

hmm... sytuacja nie jest taka strasznie skomplikowana... OK.. ale przejdę o
konkretów. Otóż połącz się z tym adresem:

http://www.windows95.com/connect/lansing.html

Tam masz wszystko dokładnie... punkt po punkcie opisane jak podłączyć LAN o
internetu za pomocą tylko jednego modemu. Otóż nie jest to możliwe przy pomocy
użytków dołączonych standardowo do Win95. Potrzebny jest dodatkowy programik o
nazwie WinGate, który chodzi sobie w tle i robi za bramkę (or sth.).
Zainstalowałem sobie to cudo w firmie i chodzi OK. Problem jest tylko taki, że
ten WinGate jest freeware-owy tylko w wersjo dla 2 użytkowników, tzn. komputer z
modemem podłączony do Internetu + dodakowy komuter podłączony do niego siecią
(dwie osoby mogą wtedy jednocześnie łazić po internecie). Wersja na większą
ilość użytkowników jest płatna.. i to nawet nieźle se za nią liczą.. coś koło
100$ dla 3 userów, 200$ dla 4.. itd.
Ale w twoim przypadku (2 komputerki) powinno ci to rozwiązanie wystarczyć.

Jakieś problemy?
mailto:bain_at_ternet.pl
Piotrek Malicki