Re: Banki na GA-5486AL (dwustronny SIMM)

Autor: Tomasz Tatar (tatar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 10:34:48 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

: >> korzystajac z serwera NNTP, ktory usuwa je po tygodniu (a thread
: >> mial prawie miesiac). Teraz korzystam z innego serwera i ten temat
: >> jeszcze sie zachowal.

: Grzegorz> Jakiego?!! Dosc czesto mam dluzsze przerwy w czytaniu, a do
: Grzegorz> archiwum nie lubie zagladac, bo nie jest ono zbyt wygodne do
: Grzegorz> przegladania.

: Serwer news.uw.edu.pl przechowuje grupy pl.* przez 60 dni. Dostep dla
: wszystkich. Zapraszam.

Serwer, z ktorego korzystalem (ten lepszy) to lfs.cyf-kr.edu.pl. Nie wiem
dla kogo dostepny, nie mam tez "oficjalnych" danych na temat okresu
przechowywania artykulow, ale pl.comp.pecet utrzymuje sie tu przez miesiac.

Co do samego tematu watku, to kupilem (tzn. wymienilem za doplata)
dwustronny SIMM 8 MB EDO. Wsadzilem w pierwsze z brzegu gniazdo, czyli chyba
nieparzyste i dziala jak zloto.

Dzieki wszystkim za pomoc.

--
Tomasz M. Tatar