Re: Drukarka EPSON LQ400 (help)

Autor: SNS_at_alfa.ichf.edu.pl
Data: Tue 07 May 1996 - 13:04:25 MET DST

In article <199605061701.TAA26234_at_polonez.man.lodz.pl> you write:

>Wez instrukcje i zobacz ustawienie DIP switchow moze cos ci sie skojarzy
  Sorki ale o ile mi wiadomo Epson (i nie tylko on) juz od dawna nie
  uzywa DIP switchow do konfiguracji... :-I

Sprobuj wlaczyc zasilanie z wcisnietym klawiszem FONT - drukarka powinna
przejsc w tryb zmiany ustawien poczatkowych... dalej sama wydrukuje co masz
robic ( przynajmniej tak jest w LX100 i LQ100 ), (oczywiscie w podajniku
musi byc papier ;-) )...

>Jak nie napiszesz w jakich sytuacjach wstawia puste wiersze to nikt
>nie ruszy palcem na tej liscie zeby co pomoc.
>?? Windows
>?? z DOSa printscreen dziala czy nie ?
>?? z jakiego programu dziala a za jakiego nie ??????

Chyba ze zawsze wstawia pusta linie .... (ustawienie HardWa..we... jak to
sie pisze??? ;) - nie programowe :)

--
 * Choc nie jestem detektywem zawsze znajde budke z piwem :) *
 Slawomir Stuglik - student III roku Szkoly Nauk Scislych - Warszawa