Re: GUSMAX vs SBAWE32

Autor: Jaroslaw Wojtowicz (inf33853_at_syriusz.cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 09:53:26 MET DST

To byla wlasnie pelna wersja AWE a nie zadne Value Edition.
Sam doszedlem do wniosku, ze po dodaniu RAM'u AWE bedzie gralo lepiej, ale czy lepiej
od Gus'a to raczej watpie. 0.5 MB ROM na probki to rzeczywiscie malo zwlaszcza, ze
musza w nim siedzec wszystkie probki (moze sa w nim jakos spakowane?). Gus laduje
do RAM'u tylko niezbedne do grania probki.

Ja tego mojego Gus'a slucham na pozadnym sprzecie HI-FI (duza wieza SONY) z 300W
glosnikami a na dodatek nie mam drewnianego ucha i na pewno nie zamienie tej karty
na zadna inna (no chyba ze na Gus'a PnP).