Re: Pentium x3

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 22:05:30 MET DST

>1.Jak na 99% rozpoznac czy jest szlifowany czy nie?

kupowac z pewnego zrodla, prosic o certyfikat autentycznosci, sprawdzic
oznaczenia pod spodem procesora. polecam procesory ibpp.

>2.Czym roznia sie kolejne, szybsze wersje - technologia czy tylko taktowanie

technologia, uklad zwielokratniajacy (dlatego niektorych p75 nie dawalo
sie faktycznie puszczac @120), cena. poczawszy od p120 chyba nastepowala
zmiana. ciekawostka: wsrod p75 mozna spotkac bardzo rozne procesory :) od
strony uzytkowej sa to jednak zupelnie identyczne i praktycznie
nierozroznialne uklady.

>3.W zwiazku z poprzednim - czy P100 podkrecone na 120 ma taka sama
>wydajnosc jak oryginalny P120? i jak dlugo mi to pociagnie

tak, jesli ci sie nie zagotuje. nie polecam - poza tym roznica w cenie
miedzy p100 i p120 w tej chwili wynosi ponizej 1.5mln.

karpio