Re: Problemy z ZOOM VFP 14.4 VOICE (ostrzezenie)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 03:22:55 MET DST

Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>U nie tez wszystkie zoom'y odcinaly telefon!
hehe, a moj za nic nie chce, a kupiony pod koniec stycznia tego roku - moze
wtedy jeszcze tak nie robili ??
a moze i z telefonem podlaczonym do modemu tez za bardzo (ale tak na prawde
za bardzo) obciaza linie, i dlatego mamy takie efekty ????
>to prawda - pyutanie czy moga to sprawdzic ??? (mierzac cos)
pewnie tak, ale watpie zeby robili to co chwile i polowali na tych co
obciazaja linie za bardzo
>to tez prawda! Ale sobie mozna podlaczyc glosniczek i mikrofon do modemu!!!
na szczescie dla mnie nie korzystam z poczty glosowej

Jeslibyscie sie cos w koncu dowiedzieli od jakiegos przedstawiciela czy kogos
tam, to dajcie znac.

hej

--
Slawomir CIVIC Bialek <civic_at_silesia.ternet.pl>