Re: Problemy z ZOOM VFP 14.4 VOICE (ostrzezenie)

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 05 May 1996 - 13:02:52 MET DST

Krzysztof Nowacki <knowacki_at_sun2.atr.bydgoszcz.pl> wrote:

> Mam klopot z moim modemem, a wlasciwie z seria (trzech) modemow - wewnetrzny ZOOM VFP 14.4 z
>VOICEM!
>Problem pojawia sie, gdy aparat telefoniczny jest podlaczony (wg instrukcji) przez gniazdko w
>modemie.
To juz bylo!
>W trybie AUTO ANSWER modem nie podnosi sluchawki. Co jest niepokojace: modem poprawnie
>rozpoznaje sygnal dzwonienia i np. nagrywa wiadomosc (ktorej w takim wypadku nie ma) lub
>probuje sie dogadac z innym modemem lub faxem. Cala zabawa polega na tym, ze w tym samym
>momencie osoba dzwoniaca nadal slyszy sygnal dzwonienia. Wszystko to ustaje gdy telefon nie
>jest podlaczony do modemu, ale bezposrednio do linii.
Mam ten modem w wersji 2.0 i wyglada to tak:
Jak podlacze do modemu telefon polski z homologacja taki od TP to mam
problemy podobne do twoich (zeby nie powiedziec takie same)
Natomiast kiedy podlacze Panasonica bez homologacji to wszystkie prob.
znikaja :)
W wersji 1.5 ktora mialem okazje "meczyc" nie bylo takich problemow!
> Przypuszczalnie ZOOM cos skrewil, bo testowalem modemy pochodzace z dwoch roznych zrodel i
>za kazdym razem spotkało mnie to samo rozczarowanie.
Wszystko mozliwe!
>Jezeli ktos jest uzytkownikiem takiego modemu - niech da znac i pocieszy mnie (może tylko ja
>mam takiego pecha) lub przylaczy sie do choru utyskujacych na ten model.
Nie pociesze Cie i przylacze sie do choru utyskujacych na ten model!

Pozdrawiam Leszek!
ps. Jak bys cos jeszcze chcial wiedziec to pytaj!

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel