Re: Crack do Mod4Win 1.1

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 03 May 1996 - 22:30:46 MET DST

Tomasz Dziekonski (tdziekon_at_silesia.ternet.pl) wrote:
> Czy ma ktos cracka do tego programu? Jezeli tak, to czy moglby mi go
> przeslac (nie przez liste, wiem co to sciaganie poczty przez modem,
> a czesc tak robi)?

No wiec (dla przypomnienia) tak:

* Netscape 2.0
* laczysz sie z adresem http://www.worldaccess.nl/~remko/tc.htm
* klikasz w srodek i sciagasz plik allfile2.zip

Jest w nim sporo crackow, m.in. bardzo sprytny do Mod4Win _wersja_ 2.3

Skad ty wytrzasnales taka stara (1.1) wersje?
Hm... no tak - pewnie z CD 5/96 PC World Komputer?
Oni wsadzili na CD same stare wersje programow (np. Goldwave 2.1, a jest 3.03).
Po prostu - IMHO - kompromitacja dla tego pisma.
Poszukaj sobie w sieci, bez trudu znajdziesz wersje 2.3.

Witek P.

P.S. Uwaga: w jednym z crackow w pliku allfile2.zip jest podobno wirus
     (ale jest to jakis malo istotny crack, tak czy owak, mozna skontrolowac
     dla sw. spokoju).