Re: X-Win (could not open default font 'fixed')

Autor: Arek Osiak (osiak_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 23:22:41 MET DST

In article <4lvl3l$4g7_at_sunrise.pg.gda.pl>, dart_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl says...

>Arek Osiak (osiak_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl) wrote:
>
>: Moze ktos sie juz z tym spotkal.
>: X-Win w pewnym momencie (czasami na poczatku, czasami
>: juz po polaczeniu z serwerem) wyswietla komunikat:
>: could not open default font 'fixed' i przerywa dzialanie.
>: Byc moze zwiazane to jest z brakiem fontow
>: w katalogu (FONTS\100DPPI) ale koles ktory mi go
>: przyniosl mowil ze na uczelni ten katalog byl pusty
>: a X-Win chodzil.
>: Co robic ?
>: A.Osiak
>:
> [...]

  Dorwalem X OnNet i juz dziala. Wiec dalem sobie spokoj z X-Win.
  Jakby ktos byl zainteresowany to moge to gdzies popchnac ma jakiegos
incoming (5 dyskow instalka) albo sam odpalic ftp serwera i udostepnic
kiedys.

  osiak