Re: Monitor DAEWOO 15' dobry czy zly?

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 18:46:06 MET DST

Mam taki monitor. Jesli czern w nim jest idealnie czarna - to ja jestem
czarny. Czern w Daewooo to taka ciemna szarosc, zwlaszcza gdy obok sie
ustawi TVM lub CTX.
Powodzenia przy ustawianiu konturow obrazu. JTT (o oni sprowadzaja to cudo)
ponoc nie splajtowala tylko dlatego, ze wiekszosc uzytkownikow nie zwraca na
to uwagi. Przed zakupem radze wlaczyc taki monitor i sprawdzic go DOKLADNIE
I KONIECZNIE W WYZSZYCH CZESTOTLIWOSCIACH (90-100Hz). Tylko, ze sprawdzajac
w ten sposob szybko nie kupimy, a mozemy zdenerwowac sprzedawce... :))

Jesli chcesz oszczedzac oczy, to musisz sie pogodzic z rozmazaniem obrazu.
Konkretnie: dobry obraz - przy 60, 70, no moze gora 75Hz. Przy wyzszych
czest. jest rozmazany (za bardzo, nawet bardzo za bardzo).

Przy obecnych cena pietnastek lepszym (ZDECYDOWANIE LEPSZYM) zakupem jest
CTX. Bez zbednych bajerow (OSD) - a obraz zyleta.

Poglady ustalone na podstawie kilkunastu (a moze nawet wiecej)
przetestowanych monitorow "marki" Daewoo i marki CTX (tych mniej, klienci
wola Daewoo).