Re: Caviary

Autor: Marcin Sosonowski (ukulele_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 13:38:37 MET DST

On Mon, 29 Apr 1996, Tomasz Jarnot wrote:

> Marcinku wlasnie mam Quantum Fireball 1.3 w chacie.. przeczytaj sobie
> rtest z listy dyskusyjnej bo go tu rzucilem i zaluj ze kupiles tego
> Seagate :)))
>
> Jurand

 Tomeczku , wpadniesz do mnie do krakowa to zobaczysz jak chodzi nie chce
mi sie wklepywac wynikow testow , chyba , ze dla dobra ogolu , to tak ,
okie , przetestuje to napisze co z niego wycisnolem a tak poza tym to 1,3
Giga to chyba juz troche malo zwlaszcza , ze chce sobie zainstalowac
Linuxa ... 2 giga to chyba jeszcze w miare rozsadna wielkosc dysku .. aha
a tak poza tym to nie jaraj sie nowym caviarem ... taka sama kicha jak i
pozostale ...
                                cinek_.