Re: Jak dodac instrumenty do GUS'a

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 13:21:15 MET DST

Marcin Roman (roman_at_ii.uni.wroc.pl) wrote:
: Czesc wszystkim , chcialbym sie dowiedziec jak dodac nowe instrumenty do
: default.cfg , mam ich sporo ale nie wiem jak je dodac . Nie mam gus'a
: tylko AWE 32 ale uzywam instrumentow z gravisa pod CUBIC PLAYERem ( sa
: o wiele lepsze niz z AWY).

Jak to dodac ? Moze chodzilo CI o "podmienic" ?

Wlasciwie to mozesz dowolny patch podmienic z istniejacych juz instrumentow.
Zalozenie jest takie ze default.cfg to jest lista instrumentow GM , wiec w
zasadzie nie mozliwe jest dodac instrument np jako nr 315.
Sprecyzuj moze dokladnie co chcialbys zrobic to moze Ci pomoge.

Pozdawiam
      Marian

PS.
 Tak na marginesie jesli AWE ma gorsze patche od GUS'a to szerze wspolczuje
 bo niektore instrumenty gusowskie budza zdziwienie, zdumienie, obrzydzenie
 :)
 Szegolnie gitarki ...
 Jesli chesz extra patche to szukaj po mirrorach lub bezposrednio u gravisa
 ... lub sprobkoj sobie jakiegos profesjonala ( jakis extra instrument KORG,
 YAMACHA ( nieee, tak chyba sie nie pisze ?! ) ).
A jesli jestes cierpliwy to poczekaj az zrobie osobiscie zestaw ( na razie
zgodny GM MIDI, potem z GS ), tylko uprzedzam ze nie beda to male patche (
mam GUS'a PnP z 4.5 MB RAM i zamierzam ja wykorzystac :) )

--
| Marian Klekota                      |                            |