Re: Exit win3.11 i S3 805LB

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 13:06:01 MET DST

tbacz_at_eco.pg.gda.pl (Tomasz Baczynski) wrote:

>Mam pytanie , czy ktos spotkal sie z problemem wychodenia z Windows 3.11
>z zaladowana siecia i protokolem MS TCP/IP 32-bit .
>Przy wychodzeniu z windows komputer wiesza sie na amen i pomaga dopiero
>zimny reset .

U mnie jest cos takiego, kiedy mam zaladowany jakis driver sieciowy
(3c5x9pd.com) do pracy w DOS. Dzielimy sie jednym komputerem z kolega
i zdarza mi sie czasem uruchamiac win3.11 z zaladowanym tym driverem
(nie zawsze chce mi sie resetowac komputer aby na chwile wejsc do win
aby np. sprawdzic poczte). Skutek jest jak opisujesz.

gr