Re: Merlin

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 13:50:51 MET DST

On Mon, 29 Apr 1996 21:56:32 +0200 Adam Mossakowski wrote:

>sorry za moja niewiedze a co to jest WPS ????

Work Place Shell - to jest najwyzsza warstwa (obiektowa) imterafce'u
uzytkownika OS/2. Pod spodem siedzi PM czyli Presentation Manager
(GUI nieobiektowe), a pod spodem - wlasciwy system. (OSa mozna
odpalic w trybie tekstowym, jak DOS7 czyli podstawe w95 (tyle ze
OS i w tym przypadku pozostaje systemem multitasking, 32bit),
mozna odpalic PM (otrzyma sie GUI na poziomie w3.x),
az wreszcie - z WPS (i to jest to co Ci sie uruchamia standardowo).

Grego