Drivery do plyty UMC - HELP

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 20:00:50 MET DST

Czesc !

Mam pytabie, czy ktos z szanownych czytelnikow i dyskutantow wie moze o:

driverze do plyty UC-486 UMC (driverze do PCI IDE ) ?????

Mam drivery do tej plyty, ale nie ma driverow pod W95.

Tak, wiem spytacie po co mi drivery pod WIN95 - moj szanowny tata
nie lubi pisac swojej korespondencji w vi - (a poza tym jego znajomi
tez pisza w WORD-ie :) )

GDYBY KTOS MIAL, WIEDZIAL COS, WYDAWALO BY MU SIE ZE WIEM - to prosze o
odpowiedz, najlepiej na liste.

Pozdrowienia Michal