Re: SEAGATE MEDALIST

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 18:51:57 MET DST

> From: wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl (Wojciech Galazka)
> Czy ktos z was uzywa(l) SEAGATE MEDALIST 2 GB?
> Co mozna sadzic o tym dysku, czy pada ?
> Czy moze chodzic z MAXTOR 5450 AV 540 MB?
> Ktos mi mowil ze widzial za 900 zl (nie na gieldzie, tfu)

Niedawno kupilem taki dysk, oczywiscie na gieldzie - lubie dreszcz emocji.
Obecnie na Grzybowskiej kosztuje 800,- zl i wcale nie trzeba go szukac
u obdartych cwaniaczkow sprzedajacych z plecaka.

Od miesiaca chodzi bez klopotow. Laczylem go z Seagate 1,08GB oraz
z WDC 730MB.

W ostatni weekend pojawily sie na gieldzie Caviary 2,5GB po ok. 1100,- zl.
Ciekawe co one sa warte.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.